jag har letat efter ro för min skakande hand

okej jag vet, jag höll inte riktigt mitt tidigare löfte men det var en engångsföreteelse jag lovar. sommaren är i princip slut, okej jag vet kanske inte riktigt än. men samtidigt så känner man hur det blir allt glesare mellan soltimmarna och hur gåshuden reser sig när man cyklar hem på kvällarna. jag har än så länge lyckats pallra mig till stranden hela 2 (!) gånger i år, och det känns faktiskt som en rejäl förlust. förhoppningsvis sticker man iväg och solar tills skinnet spricker i nåt varmare land söderut om några veckor. eftersom man knappt har suttit vid en dator dom senaste veckorna (månaderna) så är det med nöd och näppe man kommer ihåg hur man konstruerar ett sådant här inlägg. det är så mycket som jag inte har hunnit visa. stockholmsresan bör och förtjänar faktiskt ett eget inlägg senare för den var en klass för sig! fortsätter det regna såhär kan mina tappra skara läsare iallafall förvänta sig betydligt bättre uppdatering dom kommande dagarna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0