GÅRDAGEN



spenderades först i boviken, där man fick jobba hårt på brännan eftersom molnen vägrade ge vika. sen knaprade jag och sh ihop en gourmé middag av första klass som vi slukade snabbare än du hinner blinka, och paltkoman var ett faktum. sen ankom några flickeflarn, somliga på partyhumör, somliga inte. rullade vidare till en lägenhet på älvsbacka och ett sista stopp på olles. dock inte för mig eftersom hela dagen ska spenderas med att spela fotboll, och då menar jag verkligen hela dagen. blickar ut och ser att himlen har  valt att öppnat sig, har aldrig känt mig mer motiverad att springa (eller stå?) på en fotbollsplan....

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0