adíos amigos

hej bloggis! timmar dagar veckor månader flyger förbi. sommarlovet är over.done.finito och bara att inse faktum att hösten är här för att stanna. som den alltför frusne norrlänning jag är, försöker man förbrilt förlänga sommarens sista dagar på alla möjliga sätt och vis. vad kan då passa bättre än att boka en utlandsresa tillsammans med 2 andra taggade brudar? och jag menar, varför vänta? när man kan fara nu på FREDAG!!! framförhållning har ändå aldrig varit våran grej, vilket slutade med att vi måste ta oss till övik men VAD GÖR DET NÄR VI LANDAR I ALANYA FREDAGNATT!!!! WOHOOO LOVE LIFE OSV!

ungefär såhär taggad känner jag mig just nu (bjú på den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0