what is somebody like you doing in a place like this?

HEJ BLOGGIS. allt för längesen vi pratades vid du och jag gamle vän, ikväll sitter jag här i min säng med en överskottsenergi som heter duga och jag har ännu inte kommit på någon bra lösning till detta problem. jag behöver plugga till både det ena och det andra, samt att greys väntar om cirka 20 minuter, och hur jag ska hinna med både och är också en nöt att knäcka. annars då?

jo i söndags blev jag nämigen bortrövad av mina finurliga kamrater, ett försenat födelsedagsfirande skulle man kunna kalla det. dock så blev min ögonbindel inte till min nackdel eftersom jag orienterade mig minst lika bra i blindo på moröbacke, tillskillnad från frida och lisa som båda hade synen med sig, men var lika vilse ändå. det hela slutade iallfall med att vi hamnde hos tilda, där det bjöds på fika och lekar och bus med massa trevliga personer. fick dessutom två helt underbara presenter: en shoppingdag och en WEEKEND TILL STHLM av tilda och linnea. helt makalöst vilken chock jag fick, men satan vad kul det ska bli tjejer! tusentusentack
och emmy jag väntar fortfarande ivrigt på din ;-D

på fredags vankas det valborgsmässoafton, troligtvis den mest överskattade högtiden av alla under årets 365 dagar, men det till trots så ska man väl ställa till med kalasigheter hur som helst. ska man inte spela fotboll dagen efter blir det mest troligt debuten på station, vilket skulle kännas kul.ball.jävligt grymt osvosv.

och på lördag då, som sagt. seriepremiär. känns grymt kul med kickoff, blir man frisk snart så får man förhoppningsvis vakta kassen någon gång i framtiden också=)

blev en jävligt lång uppdatering sådär huxflux, men vi skulle väl kunna likna mitt bloggande vid den såkallade ketchupeffekten: plötsligt så kommer bara allt  och lite till på en och samma gång. splash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0