vad är det för en dag? är det en vanlig dag?


nej det är ingen vanlig dag för det är SH's födelsedag. HURRA HURRA HURRA! ♥

tänka sig vad alla börjar gå runt och vara stora nu helt plötsligt. hade jag inte vetat bättre skulle man ju fortfarande kunna tro att vi alla fortfarande var 12 bast och oskyldiga. det hade varit underbart. nu väntar körkort, krogbesök och andra saker som får den äldre generationen i skellefteå att känna sig otrygga. nedräkningen har faktistk börjat för min egen del också numera, så mina läsare kan ju lägga 22 april på minnet;-D men återigen till min vän som faktiskt förtjänar allt fokus idag. GRATTIS IGEN OCH HA SÅ JÄVLA KUL IKVÄLL! OCH ANVÄND VÅR PRESENT FLITIGT HEHE. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0