music make you loose control

Givetvis ska jag vara precis som alla andra och börja detta inlägg med att fråga vad faan händer med vädret? är inte direkt det ultimata för en valborgskväll. hur som haver, så ska inte lite snö och regn stoppa mig. för ikväll damer och herrar, så entrar jag helt lagligt station 8s lokaler, och det kommer bli hur bra som helst! har nyss varit på stan och sprungit, samt tagit en fika med anki:) mycket trevligt. nu sitter jag hemma hos en kille som ska fördriva min tid ett litet tag iallafall, sen får man bege sig hem och ladda inför kvällens spektakel.
IKVÄLL SLÅR VI KLACKARNA I TAKET BRUDAR. inget mer med det. ses ikväll folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0