BEAUTIFUL DAY

det här har varit en bra dag på många olika plan. eftersom jag har blivit gammal som någon valde att uttrycka sig, så skulle det ju kännas minst sagt dumt att inte nämna vädret som har varit makalöst bra under denna dag. fortsätter det såhär så kanske vi här på moröbacke slipper snö till midsommar... sedan har släkten från umeå varit förbi för födelsedagsfirande, och nu liksom alla andra gånger så har mat varit prio ett under visiten. i alla former. men varför just denna dag blev speciell, är just för att jag med mina nyligen 18 fyllda fick ta del av champagnen till maten, medans nathalie och sonny fick smutta på en cola. STORT! det är allt jag säger. att sedan mor min var orolig att jag skulle bli på lyset efter ett glas är ju en aning roande. men det bästa var trots allt, den klassiska men med en annan kulör än vanligt: min älskade prinsesstårta. och för er som ville veta, så smakade den gudomligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0