21/4

nu sitter man här, nyss hemkommen från treornas avslutningskonsert. massor med cred till alla duktiga sångare och musiker, är alltid lika kul att se på sånt där! dessutom så slogs jag av tanke idag också att: fan jag fyller ju 18 bast imorgon, kan någon fatta det? känns ju helt sjukt. denna månad har varit så fullspäckad med båda roliga och mindre roliga saker, att jag inte ens har hunnit längta.

Datumet som nu är kommet har liksom känns för avlägset för att tänka på. men det är ju så det fungerar. när man var liten började man räkna ned från 1 april, och alla dessa dagar fram till den 22a kändes som ett helt sommarlov, för det var ju också oändligt långt på den tiden. men tiden verkar försvinna för mig numera, sugs upp av ett svart hål och försvinner ut i rymden. någonstans känns detta inte alls särskilt bra, för jag vill ju ha så mycket tid. tid till att göra allt och vara med alla! lär behöva massooor med tid för att knäcka den nöten, det kan jag säga på en gång. MEN HUR SOM HAVER, nu ska jag snart gå och lägga mig. vakna ett år äldre, ett år mognare, ett år lyckligare och bara njuta av min speciella dag i hela 24h, för det ska jag tamefan ta mig tid till, sådeså!

ungefär såhär taggad är jag inombords hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0