jag får liksom ingen ordning

måste börja det här inlägget med att säga grattis till pappi som har sin egna dag idag.

sen har jag några konstateranden som jag skulle vilja offentliggöra:
1) barn i årskurs 5 kan vara fruktansvärt kaxiga
2) parisare orsakar paltkoma
3) långkalsonger är ingen hit vid +20 C (tänk på det lisa)
4) plugga i solstol fungerar aldrig, slutar med sömn vilket som

sen att man hittar sin mor virarndes omkring vid trafikljusen mitt i stan på sin lila cykel
gör ju bara denna dag till en ännu större flopp.
när jag då kommer hem och flinandes ska berätta detta för pappa så lägger han fram en
lapp som han har hittat på gården och på den står det (med handstil skrivet av ett barn)

Ta ej självmord!
Tänk på familj och vänner. TÄNK på dig! (och ett stort hjärta ritat mitt på)

tack för omtanken kära barn (grannar?) men det var inget jag hade planerat hur som helst men tanken var ju god dock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0