It's complicated, that's just the way it goes

måndag, it is. tråkigt men sant. började min dag med den äckligaste/jobbigaste/drygaste
cykelturen i mitt livs historia och det hela resulterade i att jag kom sent.
resten av dagen försvann på vårdcentralen där jag fick ett helt onödigt samtal
med en doktor som sedan skulle ha 300kr föratt säga att jag inte behövde nån
vaccination, jahapp tänker man då. farsgubben fick iallafall pröjsa för kalaset. och efter
lite tjat fick jag mig ett nålstick i armen iallafall. nu sitter man här efter ytterligare en
bergsbestigning avklarad (ja enligt mig själv så ligger moröbacke och mitt hus beläget
på ett berg) snart väntar mat å sedan blire träning. resten av veckan ser ut ungefär
såhäääär:

tisdag-jobb
onsdag-träning
torsdag-pitee
fredag-FL parteey


det här blir nog bra ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0