Did you follow me home cause you're scared of the dark?

2000m är numera avklarat, done, finito och ett berg har lättats från mitt hjärta.
märkligt att man kan ha ångest över en sådan världslig liten sak.
praktikplatsen är spikad och klar, vecka 42 befinner jag mig på intersport
på solbacken. känner att min lista över "att-göra-saker"
sakta men säkert bockas av, det mesta går typ bra nu??
har starka funderingar på att skaffa 3 månaders kort på
aerobicsstudion någon fler som är sugen på att haka kanske?

förövrigt så tycker jag att det är dax för fröken Edholm att komma hem nu.

Kommentarer
Postat av: em

jag har faktiskt funderat på samma sak, jag är lite sugen på att haka gällande aerobics.. diskutera om det senare kanske?

2009-09-22 @ 22:55:13
Postat av: em

jag har faktiskt funderat på samma sak, jag är lite sugen på att haka gällande aerobics.. diskutera om det senare kanske?

2009-09-22 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0