you see the time we shared it was precious to me

denna söndag började på sämsta möjliga tänkbara sätt.
som att det inte var nog jävligt att jag skulle upp klockan sju,
så hade jag dessutom glömt bort hela vintertids grejen. resulterade i att
jag var uppe klockan sex imorse, vilket jag inte upplevde som särskilt roligt.
invigningen av lovet har påbörjats, och har framförallt handlat om slappa kvällar
ikväll drar vi på boxersize och bryter den trenden helt enkelt. till veckan ska jag och
brudarna ut på jakt efter outfits till halloweenpartajet, och jag tror faktiskt att jag har
lyckats knäcka gåtan vad gäller min dress-code. men det är givetvis inget jag tänker
avslöja här iallafall inte än. det var allt för den här gången. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0