The only way to really know, is to let it go

blev ingen powerdance för min del ikväll, har bestämt mig för att bege mig på en
nostalgitripp i musikens banor aka goo goo dolls. Senare beger jag mig mest troligt
mot frida för att se njuta och uppleva ett avsnitt av underbara greys anatomy!
för er som ville veta så kan jag knappt röra mig utan att det gör ont någonstans
i kroppen, tänka sig att ta sig ner på en stol kunde vara en utmaning vid 17 års ålder...
givetvis så är det inga gulduppgifter man får på praktiken heller,
utan självklart ska man känna av att man är i botten av näringskedjan. 
tugga torsdag fredag, sen är det över tack och lov. och på fredag mina kära vänner
beger jag mig mot sydligar breddgrader d.v.s. UMEÅ tack och bock för det.

p.s jag kan uppriktigt stå för att mitt bloggande saknar både karaktär och engagemang
men har inga övriga planer på att ändra detta. tjarå d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0