how can I put into words

har haft en toppenhelg med en toppenbrud. har hunnit med biobesök i 3D format,
shopping (är numera stolt ägare av ett par stenfräscha pjucks+tröjor och en ny rosa
tandborste, ja jag lyckades glömma det enda nödvändiga hemma)
hade även turen att fått se lill-babs strutta runt på stadens gator, hon må vara gammal
men hon är ju trots allt rikskändis. har dessutom drömt ovanligt knasiga drömmar dessa
två nätter, och om det beror på det ovana underlaget eller om jag faktiskt börjar bli helt
vilse i pannkakan har jag ingen aning om, men jag hoppas givetvis på det första
alternativet. efter ett pass boxersize ligger numera energinivån på noll, lägger mig
mest troligt och inväntar den kommande träningsvärken som nog tyvärr blir omöjlig
att undvika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0