socker

tänk vad mycket tid man lägger ner på att tänka och fundera på saker.
fundera på märkliga fenomen som man inte förstår sig på och som inte går
att förklara. eller saker som faktiskt går att få svar på fast svaren är
antingen inte de vi förväntar oss eller i värsta fall så stämmer de
precis och de kan ibland vara ännu värre. jag är en sådan person
som funderar mycket. alldeles för mycket ibland.
men jag ska bli bättre, för jag har insett en sak. det är ett sånt
jääävla slöseri med tid och tydligen så är tid pengar. det skulle alltså
betyda att jag är pank. ruinerad. bankrutt...u name it
"jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll" som jocke berg
så vackert sjunger. detta är precis vad jag ska göra.
leva på impuls. och inget mer funderande.
ett briljant nyårslöfte för min del!


Kommentarer
Postat av: lizbot

cillbot

2009-11-09 @ 16:54:00
Postat av: lizbot

cillbot

2009-11-09 @ 16:54:12
Postat av: Anonym

EHH våga stå för att du är en filosof, likt LW:)

2009-11-10 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0