valborgs

behöver väl inte säga särskilt mycket, annat än att risböle sällan upplevt en högre decibellnivå. glasrutor är tydligen till för att krossas. hundkojor är till för flickor som frida och lisa. grillat kött fungerar tydligen alla tider på dygnet. steffes är inte att leka med. går man efter ren fakta så är tjejer bättre än killar på kubb. uncle crackers gamla dänga follow me håller måttet än. och att flyga ner för trappor helt enkelt är den nya grejen.

jajemen, nog hade jag en trevlig kväll. får tacka våran host för kvällen (lisajo)
som stod för slagfältet. med tanke på mina alldeles för få timmar sömn inatt
väntar jag mig ett besök av john blund inom kort. hade gott folk, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0