14 dagar

matte nationella
engelska inlämning
svenska inlämning
LPL-prov
spanska prov
hemtenta samhälls

behöver jag säga mer?!?!  näe fy och fan.
bara att tugga då antar jag. begraver mig i hemarbete några dagar framöver.

dagen i övrigt har bjudit på aktiviteter på vitberget. cykling för somliga och en
safarliknande upplevelse för vissa fotgängare. på våran vandring hann vi både
stöta på djur såsom paddor och gjorde även fynd i form av djurspillning som
fortfarande är av okänd avsändare. vi fick även uppleva mjölksyrans ljuva sötma
medans vi tuggade på uppför vitberget. lite fika och sol på det, och klassen lyckades
som vanligt göra detta till en lyckad dag.

på bilden ovan ser ni min kära klasskompis lissej som är vår största djurvän i FL1a.
här ser ni hur hon entusiastiskt bekantar sig med våran nya vän ravioli som inte uppskattade
vårat sällskap särskilt mycket. detta visade han tydligt när han helt enkelt valde att lätta på blåsan i lisas hand. mycket otrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0