ba tjaffs

jag hatar godis mer än allt. om jag någonsin får för mig att köpa det igen
så stoppa mig för helvete. som lisa brukar säga, när maskinen sätter igång
finns det inget stopp. så ja ni kanske fattar vad min kväll har gått ut på, har mest
suttit och jäst. och umgåtts med mina favvisar förstås.
två konstateranden från kvällen: maja är världens mest lättskrämda person
och emmeli vet hur man lättar på stämnigen.
har inte skrattat så mycket på fruktansvärt länge.

upp och jobba 8 imorn vare va?
jåmen visst. hade!

plus emmilinkaaan då förstås=)

Kommentarer
Postat av: linkis

hahahah lättar upp hahaha orkar inte....

2009-05-09 @ 16:45:13
URL: http://emmelilindkvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0