how many special people change, how many lifes are living strange. where were you while we were getting high?

tjatjenahej, klockan har passerat tolv
och jag ligger nerkrypen till kojs så att säga. varför? ingen vet
ska tydligen till reko imorn halv 11, pyttsan säger jag bara lät inte ens lite vettigt att jag ska kliva upp
en sådan orimlig tid.  en kort resume av fredagens bravader ;
blev väl till slut, helt okej. vissa tappade beteendet och vissa kissade i handfat vissa badade i badkar och andra dansade så huset skakade. allt mellan det har antingen glömts bort eller förträngts

imorn ska jag försöka slänga upp en måste göra lista
annars kommer det här lovet resultera i, tjaaa i princip ingenting. ba massa sömn typ.
och påtal om sömn.....................
HADE!


å du, ingen/inget klår den här bruden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

försöker du skriva som hjo.blogg.se ;-)

2009-03-02 @ 01:17:28
Postat av: Isac

yeaaah, cannabis-cillan, "Where were you while we were getting high"

2009-03-02 @ 19:34:04
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0