the end's not near, it's here.

måste bara börja med att säga att alla som inte såg Fråga Olle igår
VERKLIGEN MISSADE NÅGOT! hahah fyfan vilket udda program
och ja kära vänner, då har vi återigen kommit till den dagen på veckan som man kan säga:
idag är dagen då man kan säga att imorgon är det fredag. det klingar lika vackert i öronen varje gång.
hur fort har inte den här veckan gått?? låt mig säga såhär, jag klagar då inte...
i brist på lekkamrater (lisajo vart är du när man behöver dig?) så tänker jag ta tag i mitt bloggande
dvs. jag ska lägga in bilder på mina nya inköp.
SE OCH HÄPNA GOTT FOLK!



om vi säger såhär, nu känns grekland inte långt borta.
har några få saker kvar tills jag känner mig redo att dra iväg.
en av dom sakerna kanske är att betala pengarna till claes? vore ju en klar fördel gissar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0