it's always better when we're together

[x ] pulkåkning
[x ] biobesök
[x ] fika på stan
[-] skriva novell
[x ] bada 
[x ] pyjamasparty
[x ] jobba (pengar är en bristvara)
[x ] göra något impulsartat 

ja som ni ser så har jag hunnit med det mesta  på min lilla lista, förutom mitt lilla skolarbete såklart
hur otippat??
pyjamasparty hann jag dessutom göra gånger 2, göörmysigt.
jobb och biobesök gjorde jag bort idag, passade på sista dagen nu och allt. män som hatar kvinnor var det förövrigt som sågs och den var mycket godkänd, riktigt spännande. gissar dock att medelåldern i biosalongen var +40
hade jag inte gjort en sån här lista hade jag troligtvis inte kommit ihåg nåt av vad jag har gjort på lovet,
bättre planering inför påsken är allt jag säger!


och här har ni då dagens impulsartade grej, ett litet klick och så var dom på väg hem till mig
200kr, tjäääna. dom kommer klä mina fossingar fint i grekland=DD taggar förövrigt som ett djur

Kommentarer
Postat av: tef

världen sämsta uppdaterare :(.

2009-03-11 @ 16:25:14
Postat av: dennis

gladiatorerna redo!

2009-03-12 @ 18:46:39
URL: http://ingenkonstighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0