"I used to be a fool, it was a foolish game I played"

hej kära vänner!
och ja tilda, jag är ledsen att även du har insett det faktum att jag är dålig på att uppdatera
kan tyvärr inte lova någon bättring eftersom jag verkar ha bättre saker för mig på dagarna=)
hockeyn ikväll var väl inget att hurra över direkt, får hoppas att säcken å gubbarna har bättre planer inför lördagen.
lovar att jag ska bjuda samtliga frivilliga åskådare, som vill, på en korv om AIK vinner!

blir iaf en sköna avslutning på veckan med en friluftsdag i bygdsiljum med utförsåkning som huvudattraktion för alla hurtiga friluftslivare.
för oss mindre hurtiga (dvs stappelbarn och andra allmänt lata personer) ger brädan å skidor och all annan utförsåkning fingret och satsar på en stabil 100procentig insats i pulkbacken istället.
som ni säkert alla vet så är det trots allt fikat som lockar mest, gamla klassiker som varm o'boy och mackor kommer troligtvis ätas i mängder, man blir som barn på nytt. får aldrig underskattas!

tjaaa, hade väl inte så mycket mer att säga för tillfället
ska gå och leta reda på några riktigt varma och fula vinterpjucks som under största delen av året aldrig får se dagens ljus.
och det kanske är lika väl.
adíos amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0