en storstadsidyll

hejhejhalllåååå nu har jag och linnea sprungit på göteborgs gator i två dagar,
märkligt nog så kan man faktiskt bli less på shopping. och trots min någorlunda
bra ekonomi för tillflället så hittar jag givetvis ingenting jag vill ha. men några grejer
har fått följa med hem iallafall.annars så har vi fikat massor (gillas) igår var vi på
nattbio och såg baksmällan. och på vägen hem blev vi erbjudna att flyga hem i en
killes rosa helikopter (något internt.) vädret är bra, humöret är på topp, göteborg är
grymt och jag tror jag talar för oss båda när jag säger att vi inte längtar hem sådär
överdrivet mycket. ikväll ska vi bränna våra sista kronor på liseberg, och nej man kan
faktiskt aldrig bli för gammal för sådant!
hemfärd imorgon. byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0