mitt 08 i bilder- del 1

ja, eftersom dom flesta andra har lyckats slänga in bilder från sitt år (alltså 2008) så har då jag fan inte tänkt vara sämre. eller med tanke på bildkvallan kanske lite, och eftersom jag inte har någon aaaaning om vad som hände dom första månaderna, typ under vintern, så börjar vi därför med resan till åre. som jag för den delen inte heller kommer ihåg särskilt mycket av eftersom jag var sjuk som ett djur.
mars 08

april 08
jag fyller blotta 16 vårar. har gips??? och blir borttövad framåt kvällen
bjuder för övrigt på den första otroligt äckliga bilden


maj 08- ja vafan hände då egentligen? har ingen som helst aning

juni 08
vi drog till stockholm med BiS. efter en riktigt lång bussresa blev vi tillsist dumpade på en gräsmatta där vi fick slafa.
uppsalaborna kissade på oss i dom flesta sporterna. vi tröstade med shopping,grönan å mat.



några dagar senare gick vi ut skolan. och sa hejdå till 9G.

senare samma månad var det stadsfesten


juni 08
beachsoccer-turnering i boviken:

GÖTEBORG med nea!


trästocks!


pdol!!!


allmänt glassig dag i kroksjön:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0