still alive but I'm barely breathing.

till min egna stora förvåning så lyckades jag ta mig ner till stan idag,
hade några få ärenden att uträtta. ett av dom var att gå in på clas ohlson och byta en "locktång"
som jag fick i julklapp. men alltså helt ärligt, det är ju som rena djungeln där inne.
tror jag aldrig någonsin i mitt liv har hittat det jag ska ha där utan att fråga om hjälp, så givetvis
frågar jag igen eftersom det börjar kännas rätt patetiskt när man är inne på femte rundan där bland hyllorna.
och sjääävklart så finns grejerna jag söker mitt framför näsan. alltså jag vet inte om det bara är jag,
eller om människor nuförtiden bara är allmänt dålig på att söka saker.
jag tippar på det första alternativet.
träning nu iaf, kommer förmodligen att kräkas pga min kondition å sånt är närmare botten än toppen om vi säger så.
kvällens planer=stort frågetecken
det var allt för mig

över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0