onödigt vetande och sånt

1. Jag har insett att det kommer vara totalt omöjligt att vända på dygnet igen
2. Jag lyssnar på lars winnerbäck!!!! ur å skur gubben
3. Jag pratar alldeles för mycket ibland. och inte alltid när jag borde.
4. Jag tycker om sommar och kramar
5. Min bästa vän heter tilda och hon gillar glass
6. Min första kyss är ett minne blott, tack gode gud för det=)
7. Jag avskyr att vara hungrig.
8. Kärleken är inte min bästa vän för tillfället=D
9. Jag gillar att mingla å sånt
10. Jag kommer aldrig att glömma have to say gotlandsresan med konfan
11. Jag är hemligt förälskad i okej lika bra å erkänna, channing tatum är synonymen för het!!!
12. Sist jag grät var pga ett samtal från en idiot
13. När jag är glad så brukar jag vanligtvis skratta å sånt=D
14. När jag vaknar på morgonen trycker jag mest troligt på snooze
15. Innan jag går och lägger mig funderar jag på livet och rullar tummarna
16. Just nu tänker jag på mat konstigt nog. magen kurrar.
17. Idag har jag inte gjort ett skit. ba tjillat
18. Inatt ska jag förhoppningsvis slafa och drömma goa drömmar
19. Imorgon kommer jag möjligtvis ta en tripp ner till stan. annars, vem vet?
20. Jag vill verkligen inte vara sjuk längre. ba lesssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0