it's times like these we learn to live again

hejhopp!
idag har jag inte gjort ett piss och jag är så fruktansvärt trött att jag knappt vet vad jag heter längre.
faktumet att sängen ligger 5 meter bort gör mig inte piggare direkt.
men just nu väntar jag på mitt sällskap för kvällen, som råkar heta emy, så det är bara att tejpa upp ögonlocken för ikväll ska jag fan umgås! och vara socialare än någonsin och sånt. det är jag bra på. ibland.
allt jag vill är att få se hockeyn, men VISSA typer som dessutom råkar ha matchen hemma är på grinigt humör och vägrar dela med sig. måste troligen ha vaknat på fel sida imorse och sånt;D. (ingen nämnd, ingen glömd)

imorse öppnade man förövrigt norran och läser att adam larsson har gjort bra ifrån sig i kanada,
kul å se. vad som däremot var ännu roligare var citatet nån snubbe hade sagt där nere:
"He's big and he plays even bigger, with a bit of mean streak. Also, he skates very well for a big kid, he handles the puck like a pro, and he has a heavy shot."


hey you big kiddo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0