it ain't over until it's over!

hejhejhej, min såkallade bloggtorka har tydligen blivit våt. eller rättare sagt, inte särskilt torr längre iaf.
tänkte bara meddela att jag har varit på stan idag för den som ville veta.
tanken var främst att fynda lite på body shops rea,
självklart hitta jag bara grejor som inte är på rean och så var man 400 kr fattigare.
men inte mår jag sämre för det. nixxx fortsätter min vandring
och hittar både det ena och det andra. allt från necessär till kläder å sånt.
myste även med emmeli maja och emy på waynes där vi tog en liten fika.
ikväll ska jag till tefsan cribb och ba hänga snor å sånt. nivet sånt 2 personer gör när dom e lite sjuka.
och SJÄLVKLART kan ni räkna med att vi ska se SATC också=D (sex and the city för den som inte vet)
just nu känns allt ba king? varför har jag ingen aning om
kanske för att jag har så goa vänner å sånt nivet=)
haaade!

 


tröja: cubus
skärp: (syns knappt) cubus
jeansleggings: vero moda

köpte även ett par helt vanliga svarta jeans från hanséns
p.s bjuder även på äckelbilden med mina fötter!!!!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fängslande kläder

2009-01-14 @ 10:29:51
URL: http://ingenkonstighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0