i'm not trying to make your life harder or go back to where we were.

ja alltså, vi kan väl säga såhär
jag börjar bli sjukt less på min såkallade vadkaka. jag kan för det första inte ha några byxor
vilket innebär att jag måste leva i mina mjukis. inte helt tokigt egetnligen men
för det andra kan jag inte ha några skor heller typ.
för det tredje så går jag som en invalid. har även fått smeknamn såsom:cpcissi osv. moget heheeh
men kryckorna får stå på hyllan, jag vägrar helt enkelt.

ska iaf göra ett tappert försök att jobba idag, lär väl gå sisådär men
pengar är ju alltid pengar, och det är reeeeen fakta.
oth nu
tjinghej!


Kommentarer
Postat av: Isac

"Stappelfot"

2009-01-27 @ 17:15:39
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0