hadee

okej så här ligger det till, faktumet är att jag för tillfället hatar att blogga
 men kan samtidigt inte låta bli att skriva nåt kort litet inlägg då och då.
det är lov, man har bättre saker för sig och sånt,
jag hade iaf en jävligt trevlig nyårsafton och njuter bara av livet allmänt just nu
förutom att jag har blivit förkyld igen, men vad gör det om hundra år..
bilder å förhoppningsvis roligare inlägg sparar vi till nån annan gång med andra ord
och från och med nu, ska jag aldrig sluta slafa
haD.



"Du älskar bara rött, och leker vacker romantik
Det är så lätt att haka på, det är sån lockande mystik
Men en dag är allting preskriberat och en del av din lyrik
Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik"

alltså lars winnerbäck är min maaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0