for the first time there is a mercy in your eyes.

ja alltså, alla såna "sista dagen på lovet" dagar är ju verkligen bara så ångestframkallande,
så man vet ju nästan inte vart man ska ta vägen.
om jag har hunnit med det jag hade tänkt göra? njaa inte direkt. dom här jäävla förkylningarna har hindrat mig från det mesta men inte riktigt allt.
igår var jag och tilda iaf på besök i östanbäck hos selina. det var riktigt mysigt och borde göras betydligt oftare!
vem skulle någonsin kunna tänka sig att tilda på trickskidor bakom skotern skulle vara så fruktansvärt roligt att jag fortfarande har ont i magen? eller okej nu när jag tänker efter så kanske det inte var någon större överraskning.
men däremot att man ska stöta på 3 älgar på vägen hem, reeeena safarin!
efter vårat lilla äventyr i skogen begav vi oss inåt, lirade lite wii och såg step up 2 medans vi chillade i jacuzzin.
jag klagade då inte iaf! oerhört mysigt
mindre mysigt att man höll på att kräkas (inte bokstavligen)  imorse när man skulle stiga upp klockan 10. räkna med att jag hellre kommer att dö än att stiga upp 7 imorgon!
kvällens aktiviteter består av tildas julkapp till mig, dvs en blinddate.
och alltså helt ärligt, jag är riktigt jävla nervös. jag menar, vad kan inte den bruden ha kokat ihop? näe herregud jag vill då inte ens tänka på det.
jisses vilket långt inlägg, måste skärpa mig nu alltså.
aja imorn blir det iaf back to business, och jag kunde inte må sämre!
ses på skolan:(:(:((((( hade


snygghjälmen åde

ja alltså, ni ser ju själva? döm mig om jag har fel men kvinnan är då för fan
allt annat än snygg!

(observera trickskidorna)

jag och selina kinga på boxning (träningsvärk i armarna......)

ba tjill å sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0