everybody hurts sometimes.

crapcrapcrap.
ja alltså just nu är det, det enda som ekar i mitt huvud.
tog mig knappt levande genom första skoldagen och sånt, och som alla säkert vet så är dagen efter alltid värre.
tisdag kommer därför troligtvis bli ett enda stort mörker.
har spanska prov nästa vecka. jackan jag vill ha från hm e slut.
jag får inte spela fotboll. och jag kan knappt sova på nätterna
för jag gruvar mig för sommarjobb?! (dax att söka hjälp snart kanske)
jag mår skit just nu helt enkelt.
ge mig lite sömn, lite pengar, lite friskhet möjligtvis lite sommar så är jag på hugget igen!
tills dess går jag nog i ide eller nåt.
tjingtjing

högst på listan just nu: ATT vara ekonomiskt oberoende
dröm vidare cissi.dröm.

Kommentarer
Postat av: JADE

fortsätt såhär cill3.

Checka in vår blogg och var lite extra snäll så blir du kanske veckans bejb.

2009-01-14 @ 10:28:15
URL: http://ingenkonstighet.blogg.se/
Postat av: getbergsv

hahahah klaga inte på ekonomink !

2009-01-15 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0