du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se igenom mig.

hejhejhejhej.
ligger halvdöd här i soffan, mamma släpade med mig på edda idag
och tro mig när jag säger att simma är verkligen inte är min grej.
har förövrigt inte särskilt mycket roligt att berätta för tillfället.
eller iofs greklandsresan är bokad och klar. bara att börja taggga nu
jag citerar isac "bara 4 månader kvar nu!!"
alltså bara. den killen har ju inget perspektiv på tiden...

sen tänkte jag väl kanske också berätta att jag fick äran att bli utsedd till veckans bejb på mina kära vänners blogg. det är en mycket stor dag för mig grabbar det hoppas jag att ni förstår.
stolt som tuppeen!
spana in på http://ingenkonstighet.blogg.se
(och jag tjatade inte det minsta)


ser gööörmysigt ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKA ÄR DET SOM SKA FARA?:d

2009-01-29 @ 16:12:36
Postat av: Anonym

Det kan du läsa på www.ingenkonstighet.blogg.se

2009-02-03 @ 16:49:47
URL: http://ingenkonstighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0