antar att man är tillbaka på ruta ett då

ja alltså tro det eller ej, men jag lever fortfarande!
har klickat runt på lite bloggar och såg att både tilda och linnea hade skrivit om min lilla sjukhusvisit.
kan det ha något att göra med den ökade läsarstatistiken mån tro? kanske, kanske inte.
hur som haver, så mår jag bättre nu kom hem igår
hoppar fortfarande fram lite ostadigt på kryckor men dom lär vara väck inom några dagar hoppas man!
grejen med morfin är att man mår grymt bra vid själva injiceringen men dagarna efter mår man bokstavligen skit. så det är kanske inget jag rekommenderar.
helgens bravader kommer därför inte bli några större bravader utan helt enkelt bli isolerad hemma i soffan eller liknande, som lisajo skulle ha sagt (med en smutta ironi inblandat): STENKUL...

nu ska jag köra mina rehabövningar som består i att flexa och sträcka foten wihooo
mycket avancerade grejer dedär.
hadehade
/en för nuvaranda haltande cissij


bara för att du är lite för söt ibland. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0