you bleed just to know you're alive.

onsdag.
greys har börjat och jag har missat första kvarten- allt är som vanligt
magen skriker efter semla men jag tror jag ignorerar det den här gången
jag har upptäckt att jag inte kommer att kunna gå i högklackat på en väldigt lång tid,
vilket resulterar i att jag får gå plattfotad på jorden och känna mig som en dude mer än någonsin. tyck synd om mig,
snälla?!
torsdag.
fredag ja då jävlar kör vi så taket ryker å sånt (minst sagt) kommer bli meganice
ja sen kära vänner, har vi sportlov. stort frågetecken för min del
inga planer. inga idéer heller för den delen. men hey hakuna matata.
lov är ju alltid lov!

osammanhängande skit men sånt behövs också ibland.
ska ta mig i kragen nu och kika lite på ideologierna en sväng till.....eller kanske inte
hade,hejshejshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja dom säger att vi är lika:)

mer lika än vad jag och lisa är !

2009-02-25 @ 22:35:23
URL: http://emmelilindkvistt.blogg.se/
Postat av: Isac

ta dig i kragen och sluta skriv dynga utan struktur!

2009-02-26 @ 01:08:30
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0