"K.N -this is my body covered in skin"

tjenixen!
sitter här occh funderar på livet. eller nåt
min största tragedi för tillfället är att petS vägrar fungera, mår verkligen dåligt på riktigt.
annars så, vet jag inte riktigt vad jag har att berätta
jag och lisses mördarpingis imorse (dvs, jag+lisa+tomt pingisrum=bark pingis i båda tak&lampor, ingen hänsyn till varken omgivning eller inblandade personer tas, oschyssta skott i huvudet å sånt)  förgyllde iaf dagen. många fula gester och xtremt mycket skratt, precis som det ska va me andra ord
10ggr roligare än att göra situps - samma typ av träningsvärk dock.
sen att frida får nåt sorts psykiskt anfall och börjar kalla allt och alla hon ser för mamma, tjaa
vad ska man säga? vart får kvinnan allt ifrån egentligen? ingen varken vet eller går säker för tillfället.




sitter och blippar runt på lite olika sidor här på the net.
OM jag vill shoppa massor? japps
OM jag tror att jag har råd? nix
OM alla mina pengar kommer att gå till utlandsresan? joda
OM den kommer blir ball? JAMEN ALLTSÅ OM DEN KOMMER BLI!
leeeeeeeet's go guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0