this loneliness won't leave me alone

lördagkväll-jag- hemma. jag-hemma-lördagkväll.
näe alltså den där kombination går fan inte ihop hur man än vänder på det.
jag kräks på att sitta här. jag och min minst lika tragiska vän lisse har nu länge haft en diskussion över chatten på faceB om korv m. bröd. slutligen har vi kommit fram till att vi kräks på bröd, och anser att korv är mycket ballare. inga konstigheter med det. (xtremt internt)
och påtal om korv så har jag jobbat idag och fortfarande inte duschat, vilket resulterar i att jag luktar just - korv.
äckligt kan tyckas men på nåt konstigt vänster så trivs jag.

sist men inte minst så vill jag bara säga:
haaaaaaade gott folk, hade.
PS. Benne äger


Kommentarer
Postat av: gollum i örat

du luktar kuk....

2009-02-22 @ 22:10:08
Postat av: lisse

i det morderna samhället anser jag att fysisk kontakt är onödigt.

- Friends on the net. yeah

2009-02-23 @ 14:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0