PÅ FÖRSTASIDAN

hänt extra:
idag på skolan går några elever från spfl1a lugnt och stilla från lektionen.
jag tuggar på ett litet tuggummi och får helt plötsligt en impuls att spotta det på någon,
vänlig som jag är frågar jag abbeM om jag får spotta det på honom.
självklart fick jag inte det. och jag tuggade snällt vidare.
men givetvis har ödlan lisse snappat upp vårat lilla samtal och bestämmer sig för att
i sin tur spotta sitt tuggummi och givetvis skylla på mig.
jag följde mina instinkter och ställde genast in mig på jakt.
stappelfot (dvs jag) drar iväg i 20 knyck och hinner otroligt nog ikapp lisse och som grädden på moset
så träffas mitt offer mitt i prick!
efter att ha legat på slowmotion sidan i några veckor nu fick lisa en mer eller mindre chock när hon
såg mig springa. men för mig handlade detta enbart om en sak
att gå vinnande ur striden!
om du råkar vara intresserad av ytterligare demostrationer och detaljer bör du klicka här


tips från mig till dig vännen. jag slutar aldrig överraska;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0