"L.W - när du står på toppen och tittar ner och det är ljust vart än du ser, när du har vunnit. kom ihåg mig då"

alltså nu när jag upptäcker hur fullkomligt kass jag är på att uppdatera,
ploppar en liten fråga upp i mitt huvud: vad gör jag egentligen på dagarna nu för tiden?! och efter en längre fundering på detta så har jag fortfarande inte blivit ett dugg klokare. mycket märkligt.
inget plugg, inga träningar, och ändå så räcker tiden liksom inte till, hur kan det komma sig?
bra svar kan mejlas in på [email protected]!
annars då? ja som jag brukar säga, jag lever
efter mitt besök på gymmet i måndags har jag upptäckt att jag har muskler där jag inte ens visste att dom fanns.
grotesk träningsvärk i bröstmusklerna är ingen överdrift, och ska allt annat än underskattas!
och min fot/vadjävel verkar inte vilja följa min tänkta läkningsprocess, så jag antar att jag förblir ett stappelbarn för resten av livet. det känns allt annat än bra. och nu när jag har fått gnälla lite tänkte jag berätta lite onödigt vetande:
om en halvtimme börjar greys, om gissa vem som ska ligga bänkad framför tvn om inte jag.....

det finns ett uttryck som heter "man lär sig något nytt varje dag"
och idag kan jag stolt berätta att jag äntligen har förstått innebörden med "att lägga en touchdown"
och då snackar vi inte amerikansk fotboll. nej utan något betydligt mindre rumsrent.

det var allt för mig, tack å bock å på återseende. kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0