"jag har sjungit så många sånger, men vem har jag sjungit dem för?"

ja alltså att jag ens försöker slänga ihop ett inlägg nu
i total brist på fantasi, är värt en applåd i sig...
men ett litet försök kan ju aldrig skada, eller vi får väl se.
jag var bara sugen på att berätta att jag aldrig tidigare skådat en snömängd
som liknar denna. iaf inte på väääldigt många år.
det upptäckte jag idag när jag på min promenad hem från bussen knappt hittade igen mitt lilla hus
bland jättehögarna. skulle inte förvåna mig alls om snön från stan skottades upp och dumpades här
moröbacke=ingenmansland.
men lite mysigt är det, det kan inte ens jag förneka.

sen tänkte jag bara skänka en liten (observera liten) tanke till min
lilla polare som ligger hemma i sin lägenhet och kräkkks.
och du vet lika väl som jag att om du har smittat mig så kommer du få en omgång
som heter duga.....
för ditt bästa hoppas jag att du kryar på dig och att jag förblir frisk.
PUSS =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0