hihi

hejhopp gummi.....ja ni vet resten
är konstigt nog på bra humör vädret till trots.
hör och häpna men jag cecilia jonsson var ute och skottade idag FRIVILLIGT obsobsobs
kors i taket alltså!!! lite jävla anamma har man i sig trots allt.
nyduschad å fräsch som jag är väntar jag nu på att bli upplockad av janneS.
ikväll blire bio med briddz. om jag överhuvudtaget tar mig dit eller hem återstår fortfarande att se.
ledig imorgon, och DET KUNDE INTE KÄNNAS BÄTTRE! love
ha en bra kväll mysisar.
tjing


update: några timmar senare, var man några tårar fattigare och
definitivt så har gatan blivit några ton snö rikare! att köra fast 8 ggr för att hämta
mig var tydligare en större diss än hit om vi frågar pappsen. fika på den och lite mys framför tvn
så blir det här brabättrebäst=) hadd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0