GIVE ME SOME INSPIRATION!

hhhhej.
har inget av värde att skriva. det mesta jag vill få ur mig just nu är hur vansinnsigt förbannat helvetets LESS jag är på att vara "handikappad" som mina kära vänner kallar mig.
jag haltar som en gammal sjökapten med träben, eller hur var det du sa isac?
ja nåt i den stilen. jag har lyckats få på mig dom kanske fulaste jeansen jag äger iallafall. SÅ bye mjukisbyxor.
GREAT. näe fyfan. 
så nu har jag fått ur mig lite av mina aggressioner.
hade tänkt slänga upp en bild på min otroliga skönhet till fot, kan nog vara bland det mest komiska jag har sett.
naturligtvis så strejkade kameran, så det kanske inte är meningen att bilden ska publiceras offentligt för åskådarnas bästa eller nåt.
prisonbreak nu.

/en såkallad stappelfot


Kommentarer
Postat av: SSE

Vi gillar dig fast du är stappel och handikappad cillan :)







Crippleee

2009-02-03 @ 14:15:20
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0