was looking for a place to hideaway

eftersom att jag är så otroligt uppmärksam har jag lagt märke
till en sak. samtliga bloggar som man klickar in på verkar omedvetet
ha en gemensam nämnare, dvs alla inlägg handlar om hur otroligt
jävla mycket skolarbete man har för tillfället. jag hade inte tänkt vara
något undantag. jag är begravd bokstavligen talat, mår jag dåligt över
det? tjaa lite kanske. men det är så lite kvar nu, 
gäller bara att tugga på. till er som gått ut skolan kan jag bara säga
grattis och jag beundrar att ni tog er igenom skiten levande.
dock så börjar jag se ljuset i tunneln:
engelska tal- check
musikprov+inlämning-check
svenska inlämning-check
samhällstenta-påbörjas inom kort (hoppas jag)

återstår endast PL-prov, samhällstenta, matteprov, litet prov på eng.
har säkert glömt 10 andra saker, men snälla påminn mig inte. vill inte ens veta.

Kommentarer
Postat av: Mia

vad är det för svenska vi har? :)

2009-12-02 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0