litet tidsfördriv

invigde mina boots med 10cm klack idag. peace of cake tänkte jag. nusåhär i efterhand så har jag upptäckt att det
ibland kan uppstå några problem när man svävar några cm högre ovan mark än man vanligtvis brukar.
exempelvis var det kanske ett dumt val att mig att gå sida vid sida med frida hela dagen
(tjejen är cirka 1,20 lång) vilket gjorde att vi såg ut som katja kaj och bente bent. eller nåt i den stilen.
mitt nästa problem blev när vi helt plötsligt, från att ha haft all tid i världen får paniik till bussen.
som dessutom går från hålllplatsen längst ifrån skolan. jag försöker så gott jag kan stappla mig fram
bland isklumpar och snödrivor det hela slutade med att jag fick rida på fridas rygg och vi hann just
och pass med bussen. jag tyckte det var kul.finns kanske någon annan som har en annan uppfattning.

bara för att den var så söt hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0