I always knew that you'd come back to get me

jag skulle nästan våga påstå att karman har hunnit ifatt mig. tecken på detta är bland annat att gårdagen blev riktigt lyckad. jag har fått en kram av tildas ybersöta lillasyster (alla barn brukar vanligtvis fly fältet
när dom ser mig) det gjorde min dag.det går bra nu helt enkelt! nu är ryggsäcken färdigpackad, i princip. och imorn bär det först av mot umeå och sedan huvudstaden. på måndag lyfter planet mot varmare breddgrader dvs till vietnam, och för er som saknar allmänbildning kan jag informera att kriget tog slut för 30 år sedan, så jag fruktar inte för mitt liv utan räknar med att få en lugn stillsam semester. så jag får väl passa på att önska alla en riktigt god jul, och ett gott nytt år=) 3 veckor rinner lätt ut i sanden så, vi ses 10:e januari helt enkelt. SO LONG!


är i behov av pengar och hyr därför ut bruden till vänster i ett andrahanskontrakt. är relativt billig
i drift och och är endast i behov av en villig lekkamrat och lite kärlek. intresserad?
kontakta mig på [email protected] b.v.s.a. (billigare vid snabb affär)

 


Kommentarer
Postat av: Jag

Ha en trevlig resa=)

2009-12-19 @ 23:17:46
Postat av: Liss

Ledsen cillan, men du tror inte mamma hade sålt mig tidigare om hon kunnat? Denna affärside är tyvär ingenting du kan plussa på.

2009-12-21 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0