endast.onödig.läsning.

vaknar till plusgrader och peter jöback. äter kall gröt. blir lurad att äta en sur apelsin.
skriver ett inlägg som sedan försvinner. jag sparar på leenden idag om vi säger så.
2h gristräning på kombi väntar+ett sista ryck på hemtentan

en sak som däremot fick mig att dra på smilbanden var när jag läste att jackie
i P.H valde att säga att sex i tv handlar om politik (??) otroligt roligt uttalande om ni frågar mig
skulle väldigt gärna vilja fråga henne hur hon tänkte när hon gjorde den kopplingen.
men samtidigt slutar man ju aldrig förvånas över vad som kommer ur den där käften.
men en formel har hon faktiskt hajat: troshchocker+ständiga försök att få till det+
trots en sovande/osugen partner= BRA UNDERHÅLLNING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0