gick bokstavligen för GULDET

min kropp och knopp är alldeles för slitna för att fungera normalt. men ska göra
mitt bästa och skrapa ihop någon typ av sammanfattning från helgen som har varit
fullspäckad från fredag-söndag.
spelade som sagt lucialiret i lycksele, team "sterila tomtar" (fråga mig inte om namnet
jag hade inget med det att göra) gick som tåget genom hela turneringen och kunde
efter 6 matcher, 1 oavgjord och resten vinst stå som segrare för hela kalaset. en historisk
bragd som ingen någonsin tidigare åstadkommit. Vi var nämligen det första laget som var
utsomstående som vunnit turneringen. STORT! vill passa på att tacka alla grabbar och flickor
för en grymmmmt rolig helg. kul som fa-an, något internt sådär.
team pontare utan pontare himself var ingen hit
sova på en bänk 3h och sedan spela match kan sluta med succé
rostbiff och potatissallad till frukost
kulturkrock på läktaren
en alltför hög decibell nivå i bussen som ledde till att alla övriga som åkte ville se våra huvuden på fat


avslutade helgen med klassfest och trevligt sällskap igår, och dödens träning idag.
jag överlevde och mår prima ballerina. slänger upp bilder när jag får tag i dom.
HAAADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0