dagen fore doppardagen

tankte slanga ihop ett forsta inlagg har ifran saigon. ligger 6 timmar fore er hemma i tidskillnad
vilket innebar att ingen ar villig att skriva med mig....flygresan gick bra for er som undrar.
det ar varm sa in iiii, jag haller pa att rinna bort tror jag. tacka gudarna for att vi lamnar storstan
i overmorgon och beger oss ut pa en mysig o. trafiken har ar DET SJUKASTE JAG HAR SETT
man far kriga med 6 miljoner moppar ute pa vagarna (ingen overdrift). resten av familjen befinner
siig ute pa julklappshopping for tillfallet, och vi har en jattefin julgran pa hotellet=) hade dessutom turen att fa syn pa en tomte igar ocksa. funderar pa att ta en siesta nu. see you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0