beger mig mot lapplands inland

eftersom jag sällan tackar nej till äventyr kunde jag givetvis inte göra annat
än ställa upp när mina vänner från umeå behövde mig. därför beger jag mig nu
mot lycksele för att spela luciacupen i futsal. ska bli intressant att se hur fokuset
fungerar när man sparkar boll fram till 3 på natten. eftersom jag dessutom råkar
vara världens sämsta packare så skulle man med en blick på min packning kunna
tro att jag ska vara bort 1 vecka snarare än en natt. menmen sånt som händer.
anländer hur som helst 18:25, matchen börjar 18:30. mathildas förslag:
VÄRM UPP PÅ BUSSEN! hur jag och ina löser detta återstår dock att se.
wish me good luck. byee

SES I DIMMAN IMORN DÅ KLASSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0