you'll think of me

störd som jag är så valde jag att kliva upp klockan sex för att vara
på jobbet redan klockan sju.kommer hem och väljer att somna ute
på gräsmattan och blir alltså väckt av att det ringer på dörrren.trevligt
med sällskap tänkte jag, men ack så fel jag hade. tanter som försöker
proppa på en massa skit om bibeln hör inte till mina favoriter. därefter
ringer pappa och säger att jag ska och fixa ett nytt pass, att kliva upp
klockan sex är alltså inte ett bra val om man ska fotograferas och detta
ska jag leva med tills jag blir 22!! ut och sparka lite boll på skockan nu
sen får någon gärna agera chaufför så jag tar mig ut till stugan ikväll.
kan bjuda på fika å sånt=)
ordbajsat tillräckligt nu haaaaadd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0